ZASADY PROWADZENIA REKLAMY

Kodeks określa również zasady prowadzenia reklamy za pośred­nictwem programów audio-tele, tak by nie narażały one dzieci i rodzi­ców na kłopoty związane z niekontrolowanym uczestniczeniem dzieci w tych programach. Natomiast wszelkie informacje w nich podane po­winny być dla dzieci zrozumiałe. Jasno określone powinny też być kosz­ty połączeń telefonicznych oraz łączne koszty uczestnictwa w grze. W Kodeksie podkreśla się, że nie chodzi w nim o hamowanie kon­kurencji i rozwoju rynku reklamowego, ale o delikatne i uczciwe postę­powanie reklamodawców w stosunku do dzieci. One same nie są bo­wiem w stanie zrozumieć i ocenić wielu treści ze względu na brak do­świadczenia.           .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.