ZESPÓŁ NADAWCY

Głównym przedmiotem zainteresowania tej pracy jest wprawdzie autor jako istota symboliczna – ujmowana poprzez funkcjonalny związek z tekstami i z systemem kultury filmowej – nie znaczy to jednak, że trzeba będzie zupełnie zrezygnować z wszelkiej refleksji nad statusem komunikacyjnym nadawcy filmu i nad sytuacją, w jakiej przebiega proces filmowego komunikowania. Badania mikrosfery pojedynczego utworu filmowego nie muszą wcale tracić z oczu szer­szej perspektywy wyznaczonej przez kulturowy aakroświat, w którym dane dzie­ło i twórczość istnieją. Film jako zwykły przekaz informacyjny, a zwłaszcza jako dzieło artystyczne, stanowi pod tyn względem obiekt badawczy nie tylko bardzo atrakcyjny, ale i będący źródłem wielu cennych danych o ogólniejszych mechanizmach komunikacji współczesnej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.