ZGODNIE Z KODEKSEM

Zgodnie z art. 18, reklama nie powinna dyskredytować żadnej firmy, działalności gospo­darczej lub zawodu związanego z przemysłem lub handlem, ani tez żad­nego produktu lub usługi. Reklama nie może wyrażać wobec nich po­gardy, nie powinna także narażać ich na śmieszność lub lekceważenie. Reklama nie powinna zawierać jakichkolwiek świadectw lub po­świadczeń, chyba że są one autentyczne i związane z doświadczeniami osoby, która je wydaje (art. 19). Z kolei art. 20 dopuszcza reklamę broni, alkoholu, tytoniu, leków, parafarmaceutyków, usług ubezpiecze­niowych, gier losowych, usług lekarskich lub adwokackich oraz produk­tów zawierających związki chemiczne szkodliwe dla środowiska jedynie w zakresie dopuszczonym przez stosowne ustawy i rozporządzenia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.