ZNACZENIE I WIADOMOŚĆ

Kla­syczny, biegnący od wewnątrz opis Życia w klasie pióra Philipa Jacksona, gęsty i obfity, dostarcza z rozmaitych perspektyw badawczych i zdroworozsądkowych wiedzy o tym, co dzieje się w szkole podstawowej. Chociaż studium Jacksona wy­rasta po części z tych samych co funkcjonalizm korzeni (jak wspominaliśmy już,  „program ukryty”), to schodzi też w głąb serc i umysłów uczniów oraz nauczycieli, ułatwiając nam zrozumienie ich czynów i sposobu po­strzegania przez nich kształcenia. Na teren szkoły średniej interpretacyjny punkt widzenia przenosi Philip Cusick. Utrzymuje on, że nie da się trafnie zrozumieć za­chowania jakiegokolwiek ucznia, badając wyizolowane cechy w rodzaju pochodze­nia, wieku, środowiska domowego. Trzeba zbadać całość uczniowskiego otoczenia. Przez pół roku badał środowisko szkoły średniej jako jego członek. Podobnie Alan Peshkin badał rolę szkoły w społeczności lokalnej, uczestnicząc we wszystkich działaniach społeczności związanych ze szkolnictwem na jej terenie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.